torstai 3. lokakuuta 2013

HAITA KATTILASSA: TULOS SEKAMETELISOPPA

Vaikka kuinka aloittaisi, ihmisen hommasta ei tule mitään. Olen tässä pitkään yrittänyt positioida, että kaikki on hyvin, mutta hyvin hankalaa se on. Jos heti aamusta rupeaa vituttamaan ankarasti päättäviin asemiin kammenneiden horinat, homma ei oikein worki. Ihmiskunnan kohtalo on niin sidottu matemaattisen yhtälön kaareen, ahneuteen, ettei edes ydinfyysikko pysty ennustamaan saati laskemaan kumuloitunutta vitutuksen kaarta. Saati epäoikeudenmukaisuutta yhteisellä planeetalla. Ehkä olisi parempi, ettei edes ajateltaisi mitään fiksua, vaan palattaisiin takaisin animaaliseen barbariaan. En ole kommunisti, en kapitalisti. Yritän vain olla oikeudenmukainen humalisti ja humaloidi yhteisellä planeetalla huis helvetissä, missä lie universumin laidalla. Me emme tiedä mistä tulemme, minne menemme. Eikä nöyryys ole hyve. 
Tämä ylenpalttinen meuhkaaminen ja näpertely käy hermoille. Jos tämä nykytilanne edustaa tieteen mukaan sivilisaation huippua, olen sitä mieltä, että olemme eetterillä tankattuja ääliöitä. Mutta käyköön näin. Kustaan meret ja maat ja nirri pois kaikilta. Pääasia, että parasiitit jäävät keskenään kusettamaan toisiaan.
Mutta mitä sitten? Kuka heistä voittaa?
Kuka sammuttaa valot?




  %%%%%%%%%%%%%%%%, §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

http://www.youtube.com/watch?v=jxNEiZhpinY  


Kaiken viisauden ja inhimillisen typeryyden alku. Minä, minä, minä...ai niin, minä.

1 kommentti:

  1. Hyvin paljon samoilla alkulähteillä olen kirjoituksesi kanssa. Tuntuu, että valot on sammunut jo ajat sitten päättäjien päästä. Kiitokaistaa vedetään ja kovaa ja tärkein on unohtunut tai se ei kiinnosta. Massiivinen maailmantuho jatkaa kulkuaan ja pieni ihminen siinä mukana. Ihmisiä, eläimiä ja luontoa raiskataan ilman omantunnontuskia niin kauan, kun oma rahapussi paksunee. Sairas maailma..

    VastaaPoista